فارسی | English
 
همه اخبار
اخبار پروژه‌ها
اخبار به نقل از خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها
آرشيو اخبار
برنامه مسابقه بین المللی طراحی پروژه ساختمان مرکزی بورس تهران اعلام شد.
شنبه 31 تير 1391
مهندسین مشاور توسعه کالبدی که به عنوان مدیر طرح مسئولیت برگزاری مسابقه بین المللی طراحی پروژه ساختمان مرکزی بورس اوراق بهادار تهران را عهده دار می باشد برنامه زمانبندی مسابقه را به شرح زیر اعلام نمود:
1.آخرین فرصت برای 8 گروه مهندسین مشاور ایرانی دارای همکار خارجی برای تحویل مدارک و نقشه های مسابقه ساعت 14 روز شنبه 7/5/91 می باشد.
2.پس از بررسی طرح ها توسط کمیته فنی و برگزاری جلسات داوری طرح ها در روز یکشنبه 15/5/91 از ساعت 17 الی 19 مراسم اعلام نتایج داوری و اهدای جوایز مسابقه در محل ساختمان جامعه مشاوران ایران برگزار خواهد شد. بعلت محدودیت ظرفیت سالن شرکت در این مراسم فقط با ارائه کارت دعوت امکانپذیر می باشد.
3.به منظور ارائه طرح های شرکت کننده در مسابقه نمایشگاهی در محل سالن طبقه (1-) ساختمان جامعه مشاوران ایران برگزار می شود، این نمایشگاه پس از مراسم اعلام نتایج داوری طرح ها و اهدای جوایز افتتاح شده و در روز دوشنبه 16 مرداد ماه از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر جهت بازدید توسط عموم علاقمندان دایر می باشد.
در این نمایشگاه طرح های ارائه شده توسط مهندسین مشاور همراه با ماکت پروژه در قالب 8 غرفه مستقل ارائه می شود و نمایندگان مشاورین برای ارائه توضیحات در غرفه ها حضور خواهند داشت.
در خاتمه از کلیه علاقمندان خصوصا مهندسین معمار و دانشجویان رشته معماری دعوت شده است تا از دستاوردهای مسابقه در این نمایشگاه بازدید نمایند.
منبع خبر: مهندسین مشاور توسعه کالبدی آسیا


  

کلیه حقوق این سایت متعلق به مهندسين مشاور توسعه کالبدی آسيا است. (۱۳۸۸-۱۴۰۲)
بهترين حالت نمایش تصویر: ٧٦٨ x ١٠٢٤
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت