فارسی | English
 
همه اخبار
اخبار پروژه‌ها
اخبار به نقل از خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها
آرشيو اخبار
درخواست از مشاورین برای تکمیل مدارک ارزیابی کیفی شرکت در مسابقه طراحی ساختمان بورس
شنبه 23 ارديبهشت 1391
مهندسین مشاور توسعه کالبدی آسیا طی نامه شماره 500 مورخ 23/2/91 از مهندسین مشاوری که مدارک خود را جهت ارزیابی ارسال نموده اند درخواست مدارک تکمیلی را نمود که عین نامه به شرح زیر است.
به : مدیریت محترم مهندسین مشاور
ضمن تشکر از آن مهندسین مشاور محترم جهت ارسال مدارک ارزیابی شرکت در مسابقه طراحی ساختمان مرکزی بورس اوراق بهادار تهران، به اطلاع می رساند که تعداد 29 شرکت مدارک خود را در حجم زیادی ارسال نموده اند که بررسی آنها براساس معیارهای ارزیابی تعیین شده در دفترچه مسابقه می باید انجام شود.
خواهشمند است جهت تسریع در روند ارزیابی مشخصاً موارد زیر را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 25/2/91 از طریق فاکس شماره 88080045 اعلام فرمائید:
1. طراح اصلی معماری از مشاور خارجی
: همانگونه که در بند 2-2 صفحه 32 دفترچه مسابقه در معیارهای ارزیابی مشخص شده برای طراح اصلی معماری از مشاور خارجی 15 امتیاز منظور شده و با توجه به توضیحات درج شده در بندهای 1 تا 3 صفحه 13 و بند 3 صفحه 38 دفترچه مسابقه می باید "رزومه طراح اصلی معماری مشاور خارجی همراه با دو نمونه از بهترین کارهای اجرا شده وی در زمینه احداث ساختمان بورس و یا مرکز مالی در دیگر کشورها (تصاویر واضح باشد و محل و زمان طراحی و اجرا و نام کارفرما ذکر شود".
بنابراین ضروری است که بنا به تشخیص آن مهندسین مشاور فقط دو نمونه از بهترین کارهای طراح اصلی برای ارزیابی تعیین و اعلام شوند.
در برخی از مدارک واصل شده نام معمار اصلی نامشخص است و یا دو نمونه از بهترین کارهای وی برای ارزیابی انتخاب نشده اند که ضروری است در این مورد مدارک تکمیلی را ارسال فرمائید.
2. طراح اصلی معماری از مشاور ایرانی:
همانگونه که در بند 2-1 صفحه 32 دفترچه مسابقه در معیارهای ارزیابی مشخص شده برای طراح اصلی معماری از مشاور ایرانی 15 امتیاز منظور شده و با توجه به توضیحات درج شده در بند 3 صفحه 38 دفترچه مسابقه می باید:
"رزومه طراح اصلی معماری مشاور ایرانی همراه با دو نمونه از بهترین کارهای اجرا شده وی در زمینه احداث ساختمان های اداری و یا عمومی (تصاویر واضح باشد و محل و زمان طراحی و اجرا و نام کارفرما ذکر شود".
در برخی از مدارک واصل شده نام چند معمار ذکر گردیده و نام معمار اصلی نامشخص است و یا دو نمونه از بهترین کارهای طراحی اصلی برای ارزیابی انتخاب نشده اند که ضروری است در این مورد مدارک تکمیلی را ارسال فرمائید.
منبع خبر: مهندسین مشاور توسعه کالبدی آسیا


  

کلیه حقوق این سایت متعلق به مهندسين مشاور توسعه کالبدی آسيا است. (۱۳۸۸-۱۴۰۲)
بهترين حالت نمایش تصویر: ٧٦٨ x ١٠٢٤
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت