فارسی | English
 
همه اخبار
اخبار پروژه‌ها
اخبار به نقل از خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها
آرشيو اخبار
کارگاه پیشرفته بندر عباس برگذار شد
يكشنبه 11 دي 1390
ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 7 دیماه ماه در محل هتل هرمز بندرعباس،کارگاه پیشرفته معماری با حضور استاد کره ای آقای کیم و به همراه سخنرانی استاد میهمان آقای نادر تهرانی رئیس دپارتمان معماری دانشگاه MIT کار خود را آغاز نمود.
در این کارگاه آموزشی که با حمایت گروه تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان توسط مرکز رشد معماری و ساختمان پژوهشکده توسعه کالبدی برگذار شد ، آقای کیم عضو گروه معماری دانشگاه سئول و برنده جوایز متعدد معماری به عنوان استاد مدعو حضور داشت.
ابتداآقای دکتر مشیری رئیس سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان طی سخنرانی کوتاهی از پژوهشکده توسعه کالبدی بابت برگذاری ششمین کارگاه معماری در بندرعباس قدر دانی و تشکر کرد و سپس در مورد مسائل معماری در استان هرمزگان مطالبی را عنوان نمود و آنگاه مهندس هاشمی رئیس هیات امنای پژوهشکده طی سخنان خود ضمن تشکر از استقبال گسترده مهندسین معمار و دانشجویان معماری برای شرکت در این کارگاه آموزشی به ارایه توضیحاتی در رابطه با سابقه، چگونگی شکل گیری و اهداف و برنامه های کارگاه های آموزشی مرکز رشد معماری و ساختمان پرداختند.
اقای کیم درسگفتار اول به را با عنوان" سئول نما ها " به ارائه نمود .
ایشان به زبان انگلیسی سخنرانی های خود را ایراد نمود که توسط خانم مهندس فتاحی سخنرانی به فارسی ترجمه گردید. پس از تنفس درسگفتار دوم تحت عنوان " شهر کتاب پاجو و پروژه های شهری دیگر" توسط آقای کیم ارائه شد .
درسگفتار دوم در ساعت 13:00 خاتمه یافت
بخش دوم کارگاه ساعت 14:30 با سخنرانی آقای نادر تهرانی پیرامون مسائل روز معماری آغاز گردید . که سخنرانی ایشان تا ساعت 15:45 به طول انجامید .
درسگفتار سوم با عنوان " تشکل های جمعی : معمار کیم " توسط آقای کیم تشریح گردید و پس از اتمام سخنرانی جلسه پرسش و پاسخ آغاز گردید.
در بخش پرسش و پاسخ که آقایان نادر تهرانی و کیم حضور داشتند سوالات متعددی از سوی حاضرین مطرح شد که پاسخ دادند و این بحث تا ساعت 19 ادامه داشت .
در این کارگاه آموزشی جمعی از اعضای هیات مدیره و گروتخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان و همچنین اعضا هیات علمی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر عباس نیز حضور داشتند.
در خاتمه با توجه به درخواست شرکت کنندگان مقرر شد:
1- توسط پژوهشکده توسعه کالبدی برگذاری اینگونه کارگاه ها ادامه یابد.
2- کلیه گواهینامه های این کارگاه همراه با فیلم آموزشی آن توسط پژوهشکده به روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان (خانم مهندس فدایی) ارسال شود تا به شرکت کنندگان تحویل گردند.
3- به منظور اطلاع رسانی گسترده ترعلاوه بر پوستر و بروشور کارگاه بعدی که برای کلیه دانشکده های معماری استان هرمزگان ارسال خواهد شد ، اطلاع رسانی از طریق ایمیل نیز انجام می پذیرد..
منبع خبر: دبیرخانه کارگاه های آموزشی


  

کلیه حقوق این سایت متعلق به مهندسين مشاور توسعه کالبدی آسيا است. (۱۳۸۸-۱۴۰۲)
بهترين حالت نمایش تصویر: ٧٦٨ x ١٠٢٤
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت