فارسی | English
 
همه اخبار
اخبار پروژه‌ها
اخبار به نقل از خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها
آرشيو اخبار
کارگاه پیشرفته بندر عباس برگذار شد
يكشنبه 25 ارديبهشت 1390
ساعت 9 صبح روز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه در محل هتل هرمز بندرعباس،کارگاه پیشرفته معماری در بندرعباس با حضور استاد نروژی آقای یان اولاف ینسن کار خود را آغاز نمود.
در این کارگاه آموزشی که با حمایت گروه تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان توسط مرکز رشد معماری و ساختمان پژوهشکده توسعه کالبدی برگذار شد ، آقای یان اولا ینسن استاد معماری دانشگاه اسلو برنده جوایز متعدد معماری به عنوان استاد مدعو حضور داشت.
ابتدا مهندس هاشمی رئیس هیات امنای پژوهشکده ضمن تشکر از استقبال گسترده مهندسین معمار و دانشجویان معماری برای شرکت در این کارگاه آموزشی به ارایه توضیحاتی در رابطه با سابقه، چگونگی شکل گیری و اهداف و برنامه های کارگاه های آموزشی مرکز رشد معماری و ساختمان پرداخت.
آنگاه اقای ینسن درسگفتار اول به را با عنوان هندسه های فرآوری ارائه تصاویر لازم به تشریح کارهای اجرایی خود پرداخت .
ایشان به زبان انگلیسی سخنرانی خود را ایراد نمود که توسط آقای مهندس علی کرمانیان که به عنوان دفتر میزبان ایشان را همراهی می کرد سخنرانی به فارسی ترجمه گردید. پس از استراحت درسگفتار دوم تحت عنوان ریسک و پیش بینی پذیری توسط آقای ینسن ارائه شد .
درسگفتار دوم در ساعت 12:40 خاتمه یافت و سپس فرصت پرسش و پاسخ فراهم گردید.
در زمان پرسش و پاسخ حاضرین سوالات متعددی را مطرح نمودند که به علت طولانی شدن بحث زمان کارگاه تا ساعت 14 به طول انجامید .
طبق نظر سنجی بعمل آمده اکثریت شرکت کنندگان رضایت خود را از مباحث مطرح شده در کارگاه عنوان نمود.
در این کارگاه آموزشی جمعی از اعضای هیات مدیره و گروتخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان و همچنین اعضا هیات علمی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر عباس نیز حضور داشتند.
در خاتمه با توجه به درخواست شرکت کنندگان مقرر شد:
1- توسط پژوهشکده توسعه کالبدی برگذاری اینگونه کارگاه ها ادامه یافته و کارگاه بعدی در مهرماه 90 در بندر عباس برگذار شود.
2- کلیه گواهینامه های این کارگاه همراه با فیلم آموزشی آن توسط پژوهشکده به روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان (خانم مهندس فدایی) ارسال شود تا به شرکت کنندگان تحویل گردند.
3-به منظور اطلاع رسانی گسترده تر پوستر و بروشور کارگاه بعدی برای کلیه دانشکده های معماری استان هرمزگان ارسال شوند.
منبع خبر: دبیر خانه کارگاه های آموزشی


  

کلیه حقوق این سایت متعلق به مهندسين مشاور توسعه کالبدی آسيا است. (۱۳۸۸-۱۴۰۲)
بهترين حالت نمایش تصویر: ٧٦٨ x ١٠٢٤
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت