فارسی | English
 
همه اخبار
اخبار پروژه‌ها
اخبار به نقل از خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها
آرشيو اخبار
ثبت نام در پانزدهمین کارگاه پیشرفته معماری آغاز شد
يكشنبه 21 فروردين 1390
دبیرخانه کارگاه های آموزشی پژوهشکده توسعه کالبدی طی اطلاعیه ای از کلیه علاقمندان به شرکت در پانزدهمین کارگاه پیشرفته معماری که با حضور آقای Jan Olav Jensen مهندس معمار نروژی و استاد دانشکده معماری اسلو برگذار می شود دعوت نمود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه به وب سایت پژوهشکده WWW.TOSKAL.IR مراجعه نمایند.
این کارگاه بصورت دو کارگاه مجزا یکی در تاریخ 6 اردیبهشت ماه با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان در بندرعباس در محل سال اجتماعات هتل هرمز و دیگری در روزهای 7و8 اردیبهشت در تهران در محل سالن اجتماعات مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برگذار خواهد شد.
دبیرخانه نامبرده همچنین اعلام نمود که معرفی اجمالی استاد مدعو و همچنین عناوین درسگفتارها و برنامه زمانی کارگاه های تهران و بندرعباس علاوه بر درج در بروشور چاپ شده، از طریق وب سایت پژوهشکده نیز در دسترس علاقمندان می باشد. ضمنا جهت تسریع در روند ثبت نام بصورت انفرادی و یا گروهی ترتیبی اتخاذ شده تا متقاضیان بتوانند از طریق یکی از کارت های بانکی شتاب بصورت خرید اینترنتی وجه شهریه را پرداخت نمایند.

برخی از شرکت کنندگان سوال نموده اندکه اختلاف مطالبی که در کارگاه های بندرعباس و تهران ارایه می شود چیست ؟ و آیا لازم است که یک نفر در هر دو کارگاه شرکت نماید؟
در پاسخ اعلام شد که هر چند عناوین درسگفتارهای کارگاه های تهران و بندرعباس که توسط استاد مدعو اعلام شده متفاوت است ولی محتوای محتوای هر دو کارگاه تقریبا یکسان بوده و در کارگاه بندرعباس مطالب بصورت خلاصه تر و در کارگاه تهران بصورت مفصل تر ارایه می شوند و شرکت در یکی از کارگاه ها کفایت می کند البته اگر فردی مایل به شرکت در هر دو کارگاه باشد منعی ندارد و می تواند ثبت نام نماید.
منبع خبر: دبیرخانه کارگاه های آموزشی پژوهشکده توسعه کالبدی


  

کلیه حقوق این سایت متعلق به مهندسين مشاور توسعه کالبدی آسيا است. (۱۳۸۸-۱۴۰۲)
بهترين حالت نمایش تصویر: ٧٦٨ x ١٠٢٤
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت