فارسی | English
 
همه اخبار
اخبار پروژه‌ها
اخبار به نقل از خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها
آرشيو اخبار
برگذاری جلسات گشت و گفت تهران
دوشنبه 25 مهر 1389
مهندس هاشمی رئیس پژوهشکده توسعه کالبدی اعلام نمودند که توسط موسسه آرخیس و مجله ولوم با همکاری انجمن معماری هلند و پژوهشکده توسعه کالبدی ایران ، اولین جلسات گشت و گفت تهران در روزهای 27 و 28 مهر ماه برگذار می شود.
هدف از گشت اول که با حضور جمعی از کارشناسان برجسته هلندی و ایرانی برگذار می شود آشنایی با تهران و ایجاد شبکه همکاری آینده ( هنرمندان، نویسندگان، معماران، عکاسان)، آشنایی با اشخاص کلیدی در زمینه شناخت تهران معاصر و جریان کنونی فرهنگ و معماری آن، به منظور دستیابی به موضوعات و مضامین خاصی است که بتوانند به طور کامل و همه جانبه تهران را معرفی کنند. سفر بعدی در سال 2011 برای پیشبرد و تکمیل تجارب انجام خواهد شد. سپس مهندس هاشمی برنامه سخنرانیها را به شرح زیر اعلام نمودند:
جلسه اول: روز سه شنبه 27/7/89 از ساعت 14:30 تا 18:30 مکان: سالن جلسات پژوهشکده توسعه کالبدی واقع در شهرک قدس، خیابان مهستان شماره 10 طبقه چهارم سخنرانان: آقای کریس لوث از انجمن معماری هلند، خانم لیلت بردلس از طرف موسسه آرخیس و مجله ولوم، آقای آرین اوسترمان از انجمن معماری هلند دکتر زنجانی و آقای اطهاری در رابطه با مطالعات جمعیتی ،اقتصادی طرح جامع تهران، دکتر کاظمیان درباره نتایج طرح جامع و نهاد برنامه ریزی شهر تهران ، دکتر زبردست در باره طرح مجموعه شهری تهران . شرکت در این جلسه بعلت محدودیت فضا فقط برای دعوت شدگان مقدور می باشد.
جلسه دوم: روز چهارشنبه 28/7/89 از ساعت 14:30 تا 18:30 مکان: آمفی تئاتر دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی ، نرسیده به مسجد النبی(ص) سمت راست داخل دانشکده تربیت بدنی. سخنرانان: دکتر سعید عاملی رئیس دانشکده جهان دانشگاه تهران، آقای کریس لوث از انجمن معماری هلند، خانم لیلت بردلس از طرف موسسه آرخیس و مجله ولوم، دکتر علی صارمی، مهندس رضا دانشمیر، مهندس بهرام شکوهیان ، آقای سمیر بنتال و خانم مشایخی از دانشگاه دلفت. سخنرانیها به زبان انگلیسی ایراد می شوند و ورود کلیه علاقمندان به جلسه آزاد است.
در پایان مهندس هاشمی از کلیه علاقمندان به موضوع خصوصا استادان و دانشجویان رشته های معماری، شهرسازی، اقتصاد، جامعه شناسی و سایر رشته های مرتبط و همچنین از اعضای مرکز رشد معماری و ساختمان وابسته به پژوهشکده توسعه کالبدی دعوت نمودند تا در این همایش شرکت نمایند.
منبع خبر: دبیرخانه کارگاه های آموزشی


  

کلیه حقوق این سایت متعلق به مهندسين مشاور توسعه کالبدی آسيا است. (۱۳۸۸-۱۴۰۲)
بهترين حالت نمایش تصویر: ٧٦٨ x ١٠٢٤
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت