فارسی | English
 
همه اخبار
اخبار پروژه‌ها
اخبار به نقل از خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها
آرشيو اخبار
دومین کارگاه معماری نخبگان جوان در بندر عباس برگذار شد
جمعه 14 خرداد 1389
ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 13 خردادماه در محل هتل هرمز بندرعباس، دومین کارگاه معماری نخبگان جوان کار خود را آغاز نمود.
در این کارگاه آموزشی که با حمایت گروه تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان توسط مرکز رشد معماری و ساختمان پژوهشکده توسعه کالبدی برگذار شد ، مهندس رضا دانشمیر طراح پروژه پردیس سینمایی پارک ملت به عنوان استاد مدعو حضور داشت.
ابتدا دکتر توسلی دبیر کارگاه آموزشی از طرف آقای مهندس هاشمی رئیس هیات امنای پژوهشکده که نتوانستند بعلت گرفتاری غیر منتظره ای که برایشان پیش آمد در کارگاه حاضر شوند از حاضرین جلسه عذرخواهی نموده و سپس ضمن تشکر از استقبال گسترده مهندسین معمار و دانشجویان معماری برای شرکت در این کارگاه آموزشی به ارایه توضیحاتی در رابطه با سابقه، چگونگی شکل گیری و اهداف و برنامه های کارگاه های آموزشی مرکز رشد معماری و ساختمان در دو مقیاس کارکاه های معماری پیشرفته و کارگاه های نخبگان جوان پرداخت.
آنگاه اقای مهندس دانشمیر در قالب در سگفتار اول به تشریح زمینه ها و تفکرات طراحی و در درسگفتار دوم که خود به دو بخش تقسیم شده بود با ارایه تصاویر لازم به تشریح تجربه های طراحی خود پرداخت که تا ساعت 17 ادامه یافت و مورد توجه خاص حاضرین در جلسه قرارگرفت. در بخش پایانی کارگاه آموزشی به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد که بعلت تعداد زیاد سوالات وقت کارگاه تا ساعت 19 تمدید شد.
در این کارگاه آموزشی جمعی از اعضای هیات مدیره و گروتخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان و همچنین اعضا هیات علمی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر عباس نیز حضور داشتند.
در خاتمه با توجه به درخواست شرکت کنندگان مقرر شد:
1- توسط پژوهشکده توسعه کالبدی برگذاری اینگونه کارگاه ها ادامه یافته و کارگاه بعدی در نیمه دوم مهرماه 89 در بندر عباس برگذار شود.
2- کلیه گواهینامه های این کارگاه همراه با فیلم آموزشی آن توسط پژوهشکده به روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان (خانم مریم طبسی) ارسال شود تا به شرکت کنندگان تحویل گردند.
3-به منظور اطلاع رسانی گسترده تر پوستر و بروشور کارگاه بعدی برای کلیه دانشکده های معماری استان هرمزگان ارسال شوند.
4- به منظور امکان اصلاح اطلاعات فردی و الحاق عکس توسط شرکت کنندگان ، تا ساعت 24 روز سه شنبه 18/3/89 بخش ثبت نام این کارگاه در وب سایت پژوهشکده توسعه کالبدی فعال باقی بماند.
منبع خبر: دبیر کارگاه های آموزشی


  

کلیه حقوق این سایت متعلق به مهندسين مشاور توسعه کالبدی آسيا است. (۱۳۸۸-۱۴۰۲)
بهترين حالت نمایش تصویر: ٧٦٨ x ١٠٢٤
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت