فارسی | English
 
همه اخبار
اخبار پروژه‌ها
اخبار به نقل از خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها
آرشيو اخبار
بزودی دوازدهمین کارگاه پیشرفته معماری در تهران برگذار می شود
دو شنبه 3خرداد 1389
دوازدهمین کارگاه پیشرفته معماری با حضور اساتید برجسته خانم حلیم سو از کشور کره و نادر تهرانی در تاریخ 6 خرداد ماه 1389 در تهران- مجتمع دشت بهشت، تالار زمرد برگزار می شود.
پژوهشکده توسعه کالبدی در راستای فعالیت های پژوهشی، تحقیق و توسعه خود و با هدف حمایت از حرکت های پیشرو نخبگان جوان معماری و ساختمان برای دستیابی به استانداردهای جهانی حرفه و کسب قدرت رقابت بین المللی، در سال 1384 با اخذ مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری اولین مرکز رشد معماری و ساختمان در بخش خصوصی را تأسیس نمود.
به رغم اینکه مراکز رشد عموما در زمینه فناوری های مختلف صنعتی زیر نظر مؤسسات وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با استفاده از بودجه های دولتی تأسیس می شوند، این مرکز تنها مرکز رشد تخصصی در زمینه معماری و ساختمان در کشور است که توسط بخش خصوصی دایر شده و اهم فعالیت آن شامل:
شناسایی اولیه نخبگان جوان معماری، ارزیابی تجارب طراحی و اجرایی آنها، برگذاری جلسات نقد معماری، دعوت به مسابقات، ارجاع پروژه توسط پژوهشکده، نظارت فنی بر کیفیت پروژه های مذکور از طریق کمیته های هدایت و راهبردی، معرفی به سازمان های عمرانی و یا شرکت های سرمایه گذاری برای واگذاری پروژه، حمایت از اعضا برای عقد قراردادهای طراحی با کارفرمایان مختلف، ارتباط بین المللی و تشکیل مشارکت بین دفاتر معماران ایرانی و خارجی، برگذاری آموزش های تکمیلی و ... می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه های معماری، می توانید در همین سایت به قسمت کارگاه های آموزشی- ثبت نام در کارگاه های آموزشی مراجعه نمایید.
منبع خبر: دبیرخانه مرکز رشد


  

کلیه حقوق این سایت متعلق به مهندسين مشاور توسعه کالبدی آسيا است. (۱۳۸۸-۱۴۰۲)
بهترين حالت نمایش تصویر: ٧٦٨ x ١٠٢٤
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت