فارسی | English
 
همه اخبار
اخبار پروژه‌ها
اخبار به نقل از خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها
آرشيو اخبار
اولین کارگاه معماری نخبگان جوان در همدان برگذار شد
سه شنبه 14 ارديبهشت 1389
اولین کارگاه معماری نخبگان جوان در تاریخ 89/02/08 در محل سالن سینمایی کانون پرورش فکری در میدان باباطاهر شهر همدان برگذار شد.
برگذار کننده این کارگاه مرکز رشد معماری و ساختمان پژوهشکده توسعه کالبدی و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان بودند.
در این کارگاه حدود 23 نفر از اعضای محترم هیأت علمی دانشکده معماری دانشگاه آزاد واحد همدان شرکت داشتند.
این کارگاه با سخنرانی جناب آقای مهندس سید رضا هاشمی، رئیس هیئت امناء پژوهشکده توسعه کالبدی در خصوص اهداف برگزاری اینگونه کارگاهها که به عنوان وسیله ای برای انتقال تجارب نخبگان جوان معماری ایرانی به نخبگان شهرستانی در جهت کمک به رشد سریع تر آنها برای پیوستن به حرکت پیشرو معماری ایران است افتتاح گردید.
سپس طبق برنامه تنظیم شده استاد مدعو آقای مهندس رضا دانشمیر در قالب دو درسگفتار تحت عنوان زمینه ها و تجربه ها به ارایه کارهای اجرایی خود پرداختند.
در توضیح کارهای اجرایی پروژه های متعددی از گالری آو تا پردیس سینمایی پارک ملت توسط ایشان ارایه شد.
در جلسه بعدازظهر برنامه پرسش و پاسخ به سؤالات گذاشته شد و این جلسه که توسط آقای مهندس دانشمیر و دو نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اداره می شد به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.
از این کارگاه آموزشی بصورت کامل فیلمبرداری شد که توسط پژوهشکده توسعه کالبدی یک نسخه از آن برای کلیه شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.
طبق نظر سنجی بعمل آمده اظهار نظر شرکت کنندگان در کارگاه حاکی از رضایت آنها از کیفیت ارائه مطالب می باشد و خواستار تداوم این گونه کارگاههای آموزشی بودند.
منبع خبر: دبیرخانه مرکز رشد


  

کلیه حقوق این سایت متعلق به مهندسين مشاور توسعه کالبدی آسيا است. (۱۳۸۸-۱۴۰۲)
بهترين حالت نمایش تصویر: ٧٦٨ x ١٠٢٤
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت