فارسی | English
 
همه اخبار
اخبار پروژه‌ها
اخبار به نقل از خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها
آرشيو اخبار
معاون وزیر مسکن و شهرسازي: مساحت بافت فرسوده کشور به 65 هزار هکتار می رسد
شنبه 5 بهمن 1388
اراک- معاون وزیر مسکن و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی ایران گفت: در حال حاضر 65 هزار هکتار بافت فرسوده در کشور وجود دارد.
به گزارش ایرنا، "احمد صادقی" عصر سه شنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان مرکزی در اراک افزود: احیا و نوسازی بافت های فرسوده امری ضروری بوده و سیاست دولت دهم در این راستا متکی به مردم است.
وی، توسعه درونی شهرها، کاهش تلفات جانی در حوادث غیرمترقبه، ارتقای سیما و منظر شهری، حل مشکلات امنیتی، فرهنگی، بهداشتی و اجتماعی را از مهمترین الزامات احیا و نوسازی بافت های فرسوده دانست.
صادقی گفت: بهسازی و احیای بافت های فرسوده نیازمند اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و تشویق مردم دارد. وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا پایان برنامه چهارم توسعه یکهزار و 28 میلیارد تومان برای احیای بافت های فرسوده اختصاص یافته، اما دولت برای سال آینده دو هزار و 25 میلیارد تومان برای این امر مصوب کرده است.
صادقی گفت: دولت توجه ویژه ای به احیا و نوسازی بافت های فرسوده دارد و در این راستا برنامه های مناسبی را تدوین کرده است. وی افزود: مطالعه 37 درصد از بافت های فرسوده کشور انجام شده و مابقی آن طی سالهای 89 و 90 انجام خواهد شد.
منبع خبر: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)


  

کلیه حقوق این سایت متعلق به مهندسين مشاور توسعه کالبدی آسيا است. (۱۳۸۸-۱۴۰۲)
بهترين حالت نمایش تصویر: ٧٦٨ x ١٠٢٤
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت